piątek, 12 maja 2017

Recenzja wisiora od Kelthes Mini Guitars 2

Hej!

 Dziś przedstawiam Wam recenzję jakże uroczego krzyża od Kelthes Mini Guitars.


Już na początku pragnę podziękować za cierpliwość dla mnie, bo ciężko było mi zdecydować się na coś konkretnego. Gdybym prowadziła sklep, nie chciałabym mieć klientki tak upierdliwej jak ja. :D

Ale przechodząc do recenzji. Paczka jak zwykle została solidnie zapakowana, co uniemożliwiło jakiekolwiek jej uszkodzenie.


Całość została spakowana w małym woreczku (krzyż nie zmieścił się w standardowym opakowaniu, w którym wysyłane są gitarki, hehe).


A oto zawartość.


Byłam bardzo mile zaskoczona, że oprócz zamówionego krzyża otrzymałam tę uroczą bransoletkę. Strasznie dziękuję za ten miły gest. ^^


Przejdę teraz do recenzji mojego zamówienia. Tak jak pisałam wyżej, miałam mały problem z podjęciem decyzji co do szczegółów, ale w końcu doszliśmy do tego wspólnymi siłami. :D


Krzyż został wykonany z drewna (o ile dobrze pamiętam, konkretnie jest to sosna), wygląda na masywny, ale w rzeczywistości jest dość leciutki. Ma kolor brudnego srebra, tak jak chciałam.


Krzyż stylizowany jest nieco na postarzany, w wielu miejscach ma nacięcia, którego dodają mu niezwykłego charakteru.


Z tyłu krzyż wygląda tak. Niemal identycznie jak z przodu. Przez krzyż przeplątane są rzemyki, które można dowolnie poukładać, lub ściągnąć całkowicie.


W górnej części wisiora została zrobiona dziura, która jest miejscem na łańcuszek. Specjalnie poprosiłam o to, by ten element znajdował się w samym krzyżu, a nie tak jak jest to standardowo robione w wisiorkach - poprzez dodane metalowego elementu na samej górze ozdoby.

PS. Łańcuszek widoczny na zdjęciu nie był wysłany razem z krzyżem, miałam czarny łańcuszek na zbyciu, więc sama postanowiłam połączyć go z krzyżem - czarny łańcuszek to moim zdaniem strzał w dziesiątkę!


Do krzyża zostało dołączone kilka rzemyków gratis, które można przywiązać do krzyża zgodnie z naszym widzimisię. :D


Krzyż jest dość sporych rozmiarów - ma aż 12cm.


A tak wisior wygląda na mnie. :D Jest super! Co prawda jest to prezent dla bliskiej osoby, ale i tak trochę sobie z niego skorzystałam. :)


Producent: Kelthes Mini Guitars
Zakupiony na: Kelthes Mini Guitars
Cena regularna: 50zł.
Ocena: 5/5.

Jak widzicie Kelthes Mini Guitars to nie tylko gitarki. :) Jeśli jest się zdolnym, to można wiele. Zapraszam Was do zakupów, jeśli chcecie nabyć jakiś oryginalny i niepowtarzalny dodatek. :)

__

Pozdrawiam!

4 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy przemyślany komentarz oraz obserwację. Komentarze, które mają na celu "wyłudzenie" komentarza zwrotnego będą ignorowane. Nie proś mnie o obserwację, komentarz, czy wejście na Twojego bloga, jeżeli będę miała ochotę, zrobię to sama.

Dziękuję za uwagę!