sobota, 27 maja 2017

Recenzja naszyjnika od Zebra Art Studio

Hej. ;)

Zapraszam dziś na recenzję naszyjnika od Zebra Art Studio.


Paczuszkę dostałam z Ukrainy po kilku dniach, całość zapakowana była w kartonie i dobrze zabezpieczona.


A oto zawartość. Naszyjnik został przepięknie opakowany w ozdobne pudełeczko, prócz tego w paczuszce znalazły się wizytówki oraz rzemyki.


Tak prezentuje się naszyjnik po wyjęciu.


Głównym motywem naszyjnika jest wysuszona prawdziwa róża, zatopiona w środku. Poniżej kilka ujęć. Kwiat został umieszczony w środku bardzo precyzyjnie.




Ramka wykonana jest z cyny, jest dość ciężka, solidna. Ma bardzo ładne wzory, również przyciągające uwagę.


Całość połączona jest z łańcuszkiem poprzez dwa metalowe kółka.


Tył naszyjnika wygląda tak. Z tyłu szkło jest równomierne, z przodu natomiast lekko wypukłe, co mogliście zobaczyć na poprzednich zdjęciach.


Łańcuszek stosunkowo krótki, ale to dobrze, w kolorze ramki. Zakończony jest karabińczykiem, nie ma przedłużenia.


Porównanie naszyjnika ze złotówką. Szczerze mówiąc myślałam, że naszyjnik będzie większy, ale to maleństwo zrobiło na mnie ogromne wrażenie. ^^


Naszyjnik na mnie. Jak Wam się podoba?


Producent: Zebra Art Studio
Cena regularna: około 70zł.
Ocena: 5/5.

Zapraszam Was serdecznie do Zebra Art Studio! ♥ Znajdziecie tam przepiękne, ręcznie robione naszyjniki, w których ja się zakochałam. ♥ 

__

Pozdrawiam. ♥

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy przemyślany komentarz oraz obserwację. Komentarze, które mają na celu "wyłudzenie" komentarza zwrotnego będą ignorowane. Nie proś mnie o obserwację, komentarz, czy wejście na Twojego bloga, jeżeli będę miała ochotę, zrobię to sama.

Dziękuję za uwagę!