piątek, 9 stycznia 2015

Recenzja wisiorków z Gift Up 3

Hej. :)

Na dziś przygotowałam dla Was recenzję dwóch wisiorków z Gift Up.


Wisiorki przyszły do mnie w kartoniku w kształcie koperty.


A oto zawartość.


Najpierw opiszę wisiorek - kubek kawy. Wisiorek wykonany jest z porcelany.


Napełniony "kawą" w ciemnobrązowym kolorze do około 3/4 wysokości.


Po obu bokach znajduje się ziarenko kawy w brązowym kolorze.



Kubek posiada nawet ucho. :) Do ucha zaczepione jest małe, metalowe kółeczko.


Kubeczek jest bardzo malutki.


Wisiorek świetnie wygląda a szyi! Jest maleńki, ale uroczy.


Producent: Gift Up
Zakupiony na: http://gift-up.pl/
Cena regularna: 14zł.
Ocena: 5/5.

Teraz wisiorek z mnóstwem pięknych rzeczy w środku. :3


Mówiąc piękne rzeczy, mam na myśli mnóstwo zwojów oraz list znajdujący się w buteleczce.


Kilka zwojów jest połączonych ze sobą za pomocą sznureczka.


Oprócz tego, w środku znajdziemy list i dwa luźne zwoje.


Wszystko, co znajduje się w środku jest wykonane ręcznie. Wygląda to naprawdę genialnie!


Prócz tych pięknych rzeczy, dodatkową ozdobą jest kluczyk i kłódka, znajdujące się przy zakrętce buteleczki.


Jak widać na poprzednim zdjęciu, ozdoby zaczepione są na małym kółeczku, które dodatkowo zostało zaczepione do kolejnego.


Tę buteleczkę porównałam do jednej z buteleczek, których recenzję robiłam już sporo czasu temu.


Wisiorek fajnie wygląda na szyi, chociaż myślę, że mógłby być ciut mniejszy. ;)


Producent: Gift Up
Zakupiony na: http://gift-up.pl/
Cena regularna: 25zł.
Ocena: 4,75/5.

Do każdego wisiorka został dołączony rzemyk. :)


Zapraszam serdecznie na zakupy do Gift-Up! :)

__

Miłego weekendu. :)


9 komentarzy:

  1. to nie są odbicia ust tylko ziarenka kawy :> bardzo ładne rzeczy, a szczególnie ten kubeczek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to bardziej wygląda jednak na usta xD Ale jak kto woli. Mnie też bardziej urzekł kubeczek. :*

      Usuń
  2. Kubek wygląda cudownie na szyi :o

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy! :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zrobione są te listy w tej buteleczce, takie miniaturki, kurde, no świetnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy przemyślany komentarz oraz obserwację. Komentarze, które mają na celu "wyłudzenie" komentarza zwrotnego będą ignorowane. Nie proś mnie o obserwację, komentarz, czy wejście na Twojego bloga, jeżeli będę miała ochotę, zrobię to sama.

Dziękuję za uwagę!