piątek, 16 stycznia 2015

Recenzja biżuterii od Biżudarii

Cześć! :)

Zapraszam na zapoznanie się z recenzją produktów od Biżudarii.


Całość przyszła do mnie bardzo dokładnie opakowana. Zanim dostałam się do produktów, musiałam zmierzyć się z kilkoma warstwami folii bąbelkowej. :)


Zawartość paczuszki bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła.


Zacznę najpierw od opisania produktu, który zamówiłam. Jest to piękny wisiorek, którego bazą jest szklana buteleczka.


Na środku znajduje się metalowe serce z mocno czerwonym kryształkiem w środku.


Buteleczka owinięta jet czerwoną tkaniną.


Po środku czerwonego materiału znajdziemy czarny, koronkowy pasek.


Tak wygląda miejsce, w którym koronka jest zakończona.


Na samym dole czerwonego materiału oraz na jego górze znajdziemy obwódkę, którą jest skórzany rzemyk.


Buteleczka zamykana jest czarnym koreczkiem. Plusem jest to, że korek można bez problemu wyjąć i umieścić w środku jakąś małą, dowolną rzecz. :)


Rzemyk oplątuje buteleczkę nad materiałem. Nigdy nie widziałam jeszcze takiego sposobu połączenia rzemyka czy łańcuszka z ozdobą. ;)


Buteleczka jest naprawdę masywna. Najpierw porównałam ją tak jak zwykle, z monetą jednozłotową, a na kolejnym zdjęciu z buteleczką z Gift-Up, którą recenzowałam tydzień wcześniej. :)



Wisiorek wygląda na szyi bardzo fajnie, chociaż myślę, że zamiast rzemyka, wisiorek mógł być zawieszony na zwykłym łańcuszku. ;)


Producent: Biżudaria
Zakupiony na: Biżudaria
Cena regularna: 35zł.
Ocena: 4,5/5.

Oprócz wisiorka, który zamówiłam, gratis otrzymałam przepiękne kolczyki! :)


Urzekły mnie chyba jeszcze bardziej, niż wisiorek.


Kluczyki wykonane są z antyalergicznego materiału, który nie zawiera ołowiu i niklu.


 Kluczyki zawieszone są a posrebrzanych biglach.


Kolczyki są maleńkie, samy zobaczcie.


 Uwielbiam je nosić. Wyglądają świetnie, do tego są bardzo wygodne.


 Będą idealnie pasować do sukienki Hell Bunny, którą niedawno recenzowałam. :3

Producent: Biżudaria
Zakupione na: Biżudaria
Cena regularna: -
Ocena: 5/5.

Oprócz tego, gratis dostałam grosik na szczęście. Bardzo urzekł mnie ten gest!


Serdecznie dziękuję za te prezenty. ♥

W związku z tym, że jest to moja pierwsza recenzja z Biżudarii, napiszę trochę o sklepiku. :) Pani Daria tworzy biżuterię i dodatki hand made, głównie w stylu gothic i steampunk. Można też podsuwać własne pomysły na wykonanie biżuterii. :) Zapraszam do obejrzenia prac na Facebooku, ale zachęcam również do śledzenia bloga Biżudarii. ;)

__

Życzę miłego weekendu. ^^


9 komentarzy:

  1. Buteleczka bardzo fajna a kolczyków nie noszę. :)
    http://crave-moja-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolczyki właśnie są zajebiste <,3

      Usuń
  2. Świetna biżuteria. Przeglądnęłam sobie z ciekawości stronę na facebooku ..Cudeńka ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale oryginalna ta buteleczka, wow!

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki są perfekcyjne ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteriaa ;)
    Może wspólna obserwacja? :) Daj znać u mnie :)

    Jeżeli zechcesz, to kliknij chociaż w jeden link. Będę bardzo wdzięczna ;*
    http://rilseee.blogspot.com/2015/01/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna biżuteria i fajny post,
    Pozdrawiam. :)
    Ps. obserwuję ;*
    Itwillbeverygood.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wisiorek! :)
    Właśnie śledzę już od dłuższego czasu profil Biżudarii na fb, ale nadal nic nie zamówiłam, shame on me! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy przemyślany komentarz oraz obserwację. Komentarze, które mają na celu "wyłudzenie" komentarza zwrotnego będą ignorowane. Nie proś mnie o obserwację, komentarz, czy wejście na Twojego bloga, jeżeli będę miała ochotę, zrobię to sama.

Dziękuję za uwagę!