piątek, 24 marca 2017

Recenzja naszyjnika z Curiology 2

Cześć. :)

Zapraszam na recenzję wyjątkowego naszyjnika z wyjątkowego sklepu - Curiology.


Naszyjnik zamawiałam w okolicach Halloween, zamówienia z tego okresu były wysyłane nieco później, w związku z ogromną ilością złożonych zamówień - w takim wypadku nie mam o to żalu. :)

Naszyjnik przyszedł do mnie w malutkim kartoniku, dodatkowo zapakowany był (dosyć niechlujnie niestety) w czarny papier.


Naszyjnik  znajdował się w woreczku strunowym, dodatkowo do zamówienia dołożonych zostało kilka wizytówek.


A tak prezentuje się naszyjnik po wyjęciu z woreczka. Jest obłędny. Poniżej prezentuję kilka zdjęć przedmiotów znajdujących się w środku. W środku znajduje się drzewko - wykonane z drutu oraz najprawdopodobniej kawałeczków gąbki, nagrobek oraz krzyż, a całość znajduje się na "trawie" - jest to najprawdopodobniej pocięta bibuła lub zielony papier. :) Zwróćcie uwagę, z jaką dokładnością zostało wykonane drzewko. Za każdym razem ujmuje mnie tak samo.


Całość znajduje się pod szklaną bańką, całkiem sporą. Szczerze mówiąc obawiałam się, czy naszyjnik dotrze do mnie w całości. Nawet karton, w którym naszyjnik został zapakowany, nie dało 100% gwarancji, na szczęście produkt otrzymałam cały i zdrowy, z czego bardzo się cieszę. :D


Tak wygląda dół bańki, gdyby ktoś miał wątpliwości. :D Nie wiem jak ta część została połączona z bańką, ale jest to zrobione na szczęście bardzo solidnie i nie ma się czego obawiać.


Na górze bańki znajduje się metalowy element, który umożliwia połączenie z łańcuszkiem. :D Zazwyczaj tego typu naszyjniki mają ten element po przeciwnej stronie.


Do kompletu dołączony został łańcuszek w kolorze srebrnym, średniej długości, który ma zapięcie na karabińczyk.


Porównanie naszyjnika ze złotówką. Wydaje się być duży, aczkolwiek jeśli pomyśleć, ile trzeba mieć wprawy by stworzyć takie cudo, to naprawdę, jestem pełna podziwu. :)


Szczerze mówiąc niezbyt podoba mi się naszyjnik jako naszyjnik. Brzmi dziwnie, prawda? Niestety bańka ciągle obraca się, no i jest delikatna, więc trzeba mocno uważać, wystarczy chwila nieuwagi, by pękła. Dlatego postanowiłam wykorzystać naszyjnik w inny sposób. :)


A mianowicie wykorzystałam go bardziej jako ozdobną figurkę, która stoi przy lampce i myślę, że w takiej formie jest o wiele, wiele lepsza. Gdyby naszyjnik faktycznie miał być figurką, mógłby być nieco większy, ale nie ma co narzekać - w końcu jestem w posiadaniu jednej z wymarzonych rzeczy. ♥


Producent: Curiology
Zakupiony na: https://curiology.uk/
Cena regularna: 17,50£.
Ocena: 4/5.

Serdecznie zapraszam Was na zakupy do Curiology! Oferta sklepu jest naprawdę spora i do tego bardzo ciekawa, mam nadzieję, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. :)

__

Pozdrawiam. :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajny się wydaje ten naszyjnik. Muszę kupić taki moje dziewczynie, droga taka przyjemności jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Informacje dotyczące ceny zawarłam w podsumowaniu.

      Usuń
  2. Naszyjnik jest genialny, ciekawe ile pracy musiano włożyć w stworzenie tego maleństwa! :)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/h-na-sportowo.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale przesłodki naszyjnik! Pomysłowy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 1xbet korean online betting | Best in the best betting sites
    1xbet korean online betting, 1xbet korean betting, 1xbet download 1xbet korean betting, 1xbet korean betting, 1xbet korean betting, 1xbet korean betting, 1xbet korean betting

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy przemyślany komentarz oraz obserwację. Komentarze, które mają na celu "wyłudzenie" komentarza zwrotnego będą ignorowane. Nie proś mnie o obserwację, komentarz, czy wejście na Twojego bloga, jeżeli będę miała ochotę, zrobię to sama.

Dziękuję za uwagę!