piątek, 2 grudnia 2016

Recenzja naszyjnika ze sklepu Tryb

Witajcie! ;)

Zapraszam na recenzję naszyjnika ze sklepu Tryb.com.pl.


Paczuszka przyszła do mnie bardzo dobrze zabezpieczona - oklejona taśmą, co uchroniło zawartość przed ewentualną kradzieżą.


A oto zawartość - pliczek materiałów promocyjnych zapakowanych w koszulkę oraz naszyjnik opakowany w folię bąbelkową.


Dodatkowo, naszyjnik zapakowany był w ozdobne pudełeczko, z tyłu odpowiednio oznaczone logiem firmy.


Naszyjnik oczarował mnie od razu! Bardzo skromny, a jednak posiada w sobie to coś.



Głównym motywem wisiorka jest róża, ręcznie malowana... Igłą! Wisiorek jest maleńki, dlatego malowanie pędzlem nie zdałoby tu egzaminu. Podziwiam cierpliwość i zapał.


Poniżej kilka zdjęć róży. Starałam się zrobić zdjęcia z różnych ujęć, ale nie było łatwo, gdyż od wisiorka odbijało się światło. Tło czarne, a wisior wykończony jest twardą żywicą.


Oprawa wisiorka wykonana została ze stopu cynku.


Zauważyłam, że w jednym miejscu oprawa jest przybrudzona (albo to jakieś przetarcie?), na poniższym zdjęciu widać to dosyć dokładnie. Małe niedopatrzenie, ale trochę rzuca się w oczy.


Tył różni się od większości wisiorków - jest on wypukły, czarny, i też wykończony żywicą. :)


Krawatka naszyjnika jest ze stali chirurgicznej. To dobry, wytrzymały materiał.


Gratis otrzymałam łańcuszek w kolorze srebrnym, o średniej wielkości oczkach. Bardzo dziękuję za ten miły gest. ♥


Łańcuszek zapinany jest standardowo - na karabińczyk, posiada przedłużenie.


Porównanie zawieszki ze złotówką. Spójrzcie, jaka złotówka w porównaniu jest ogromna! Medalion jest nawet mniejszy od monety jednogroszowej. Obłęd!


Wisiorek na mnie. Tak jak mówiłam, jest maleńki, ale drobny dodatek bardzo ładnie wygląda na szyi.


Producent: Tryb
Zakupiony na: http://tryb.com.pl/
Cena promocyjna: 40zł.
Ocena: 4,75/5.

Koniecznie odwiedźcie sklep Tryb! Wykonywane rękodzieło jest naprawdę wyjątkowe, szczególnie ujmujące są medaliony z części zegarków, na które cały czas nie mogę się napatrzeć. ♥ Oprócz produktów z oferty regularnej, sklep przyjmuje zamówienia indywidualne, także można zaszaleć. :D

__



3 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy przemyślany komentarz oraz obserwację. Komentarze, które mają na celu "wyłudzenie" komentarza zwrotnego będą ignorowane. Nie proś mnie o obserwację, komentarz, czy wejście na Twojego bloga, jeżeli będę miała ochotę, zrobię to sama.

Dziękuję za uwagę!