piątek, 23 grudnia 2016

Recenzja biżuterii od Ansuz 2

Hej. :)

Zapraszam na kolejną recenzję biżuterii autorstwa Ansuz.


Zamówione produkty miałam otrzymać po około tygodniu/dwóch tygodniach od dnia zamówienia, jednak realizacja zamówienia nastąpiła bardzo szybko, z czego niezmiernie się cieszę. ^^


Całość zabezpieczona była kawałkami kartonu oraz obklejona sporą ilością taśmy.


Zamówiłam trzy produkty, każdy z nich zapakowany był osobno.


Produkt numer 1 to bransoletka z owocami dzikiej róży. Bransoletka zabezpieczona była folią bąbelkową oraz taśmą klejącą.


A tak prezentuje się po wyjęciu z pudełka.


Tak jak pisałam wyżej, głównym motywem bransoletki są owoce dzikiej róży, oraz mech, które idealnie ze sobą współgrają. Owoce dzikiej róży urzekły mnie najbardziej, czyniąc tę bransoletkę moją ulubioną. ♥


Poniżej prezentuję więcej zdjęć zawartości klosza z kilku perspektyw. Owoce dzikiej róży oraz mech zalane są bezbarwną żywicą, przez co nie przemieszczają się w środku. :D


Poprosiłam Kasię o skrócenie bransoletki (wcześniej bransoletka była dłuższa, można było owinąć nią nadgarstek dwa razy, a ja chciałam raz) i nie było z tym problemu. Rzemyk jest podwójny i jest w ciemnym kolorze.


Oprawa ma kolor antycznego brązu.


Jeśli chodzi o zapięcie, to jest ono standardowe. Bransoletka posiada karabińczyk, a z drugiej strony zapięcia znajduje się przedłużenie.


Podoba mi się, jak starannie  rzemyk został umieszczony w zapięciu.


Porównanie bransoletki ze złotówką. Klosz jest nieco mniejszy złotówki, ale zmieściło się w nim wszystko, co potrzebne. ^^


A tak bransoletka prezentuje się na nadgarstku. Jest idealna!


Bransoletka jest drugim produktem, która otrzymuje ocenę 6. ♥

Producent: Ansuz
Zakupiona na: Ansuz
Cena regularna: 35zł.
Ocena: 6/5.

Produkt numer 2 to naszyjnik. Tak samo jak w poprzednim przypadku, naszyjnik zapakowany był w ozdobne pudełeczko i zabezpieczony folią.


Naszyjnik tak prezentuje się po wyjęciu.


Ten motyw również bardzo mnie ujął. Mianowicie są to zasuszone porzeczki oraz malutki listek na dnie. Całość podobnie jak w bransoletce, zalana jest żywicą.


Tutaj również zaprezentuję więcej zdjęć z różnych perspektyw. Naszyjnik jest skromny, a jednak ma w sobie coś niesamowitego.


Oprawa naszyjnika jest w kolorze srebrnym.


Jeżeli chodzi o łańcuszek, to sama mogłam dobrać sobie jego długość. Nie mogłam się zdecydować, czy łańcuszek ma być długi, czy krótki, koniec końców wybrałam tę drugą opcję. :D


Zapięcie naszyjnika to karabińczyk, z drugiej strony znajduje się przedłużenie, o które poprosiłam.


Porównanie naszyjnika ze złotówką. Klosz ma taką samą wielkość, jak w przypadku bransoletki.


Prezentacja na mnie. Z daleka może średnio widać sam naszyjnik, ale i tak jest świetny. ^^


Producent: Ansuz
Zakupiony na: Ansuz
Cena regularna: 25zł.
Ocena: 5/5.

Ostatnim produktem jest naszyjnik wykonany na zamówienie. Ten naszyjnik został zabezpieczony miłą w dotyku pianką.


Prezentacja po wyjęciu.


Motywem, który wybrałam jest wrzos - wybrałam opcję wymieszanych kwiatuszków z łodyżkami (sieczka). Mogłam też wybrać opcję całych gałązek, której nie wybrałam, i teraz trochę żałuję, ale już trudno. :D


W kloszu znajduje się mnóstwo drobnych, ciemnoróżowych kwiatuszków oraz gałązek. Całość zalana jest żywicą. Całość wyszła dość śmiesznie - na górze klosza nie ma roślinek, natomiast poniżej praktycznie całość klosza jest zapełniona. :D


Ten naszyjnik nieco różni się od naszyjnika z porzeczkami - tutaj dodatkowo została doczepiona krawatka w kolorze srebrnym.


I tył klosza. :D Klosz w tym naszyjniku jest nieco większy niż klosze w poprzednich przypadkach.


Łańcuszek jest identyczny, jak w przypadku poprzedniego naszyjnika - mam tu na myśli rodzaj łańcuszka, jego długość, zapięcie.


Porównanie ze złotówką. Tak jak mówiłam, ten naszyjnik jest nieco większy.


A tak prezentuje się naszyjnik na mnie. Jest taki ładny. ^^


Producent: Ansuz
Zakupiony na: Ansuz
Cena regularna: 20zł.
Ocena: 4,5/5.

Bardzo dziękuję za tak piękną biżuterię, napewno za niedługo zakupię coś nowego. ♥


Tymczasem zapraszam Was na zakupy do Ansuz. Pamiętajcie o kodzie rabatowym ELIZABETH do wykorzystania na platformie Etsy. ♥ Kod uprawnia do zniżki 50%.

__

Pozdrawiam. ^^

4 komentarze:

  1. Cudowne ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna biżuteria, niech się kamienie schowają :-) Masz rację, wrzos byłby efektowniejszy w całości. Jak łańcuszki po kilku założeniach? Nie wiem czemu, u mnie wszystko ciemnieje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ciemnieją łańcuszki, nie wiem dlaczego tak dzieje się u Ciebie. Może to sprawa przechowywania?

      Usuń
  3. Paragon Belial :D Super zdjęcia zrobiłaś, naprawdę :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy przemyślany komentarz oraz obserwację. Komentarze, które mają na celu "wyłudzenie" komentarza zwrotnego będą ignorowane. Nie proś mnie o obserwację, komentarz, czy wejście na Twojego bloga, jeżeli będę miała ochotę, zrobię to sama.

Dziękuję za uwagę!