niedziela, 10 kwietnia 2016

Recenzja koszulki od Crash

Hej. :)

Zapraszam Was dziś na recenzję koszulki od Crash Art.


Co prawda na realizację zamówienia czasami czeka się dość długo, ale myślę, że jest warto. :) Ja na swoją koszulkę czekałam około dwóch miesięcy, ale gdy przyszła, byłam zachwycona! :)


Tak koszulka wygląda po rozłożeniu. Jest dokładnie taka, jak chciałam. Wszystkie szczegóły omawiane są dokładnie z Panią Karoliną, by mogła ona zrobić ubranie dokładnie tak, jak sobie wymarzymy. ^^


Koszulki są ręcznie malowane farbami Fevicryl. Metoda, której używa Pani Karolina do tworzenia to dry  brush - jest to malowanie suchym pędzlem, bez rozcieńczania farby wodą.


Teraz kilka zbliżeń na malunek - najpierw szczurek. Jest wykonany z ogromną precyzją, wygląda jak prawdziwy! :) Pani Karolina zadbała o każdy szczegół.


Poprosiłam również o napis nad szczurkiem. Tutaj również nie mam się do czego przyczepić, farba została bardzo dokładnie nałożona.


Po nałożeniu farby nadruk zostaje zaprasowany, by został utrwalony. Należy pamiętać, by koszulkę prać ręcznie!

Malunek został wykonany na koszulce firmy Fruit of the Loom - bardzo sobie chwalę te firmę. :)


Tył koszulki jest gładki. :)


A tak koszulka wygląda na mnie. Jest mega wygodna! Co do trwałości nadruku... Zdecydowałam się na recenzję nieco później, by móc sprawdzić jego jakość. Koszulkę mam już jakiś czas i nic się z nią nie dzieje, trzeba tylko o nią właściwie dbać. :)


Producent: Crash Art
Zakupiona na: http://crash-art.eu/
Cena regularna: 50zł.
Rozmiar z metki: XS.
Ocena: 5/5
Polecam bardzo Crash Art i zapraszam na zakupy. :) Nie tylko po koszulki, ale także po gorsety, spódnice, torebki. :)  

__

Pozdrawiam! 


4 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy przemyślany komentarz oraz obserwację. Komentarze, które mają na celu "wyłudzenie" komentarza zwrotnego będą ignorowane. Nie proś mnie o obserwację, komentarz, czy wejście na Twojego bloga, jeżeli będę miała ochotę, zrobię to sama.

Dziękuję za uwagę!