piątek, 25 marca 2016

Recenzja produktów z Holycreep! 2

Witajcie. :)

Przedstawiam dziś recenzję produktów od Holycreep


Paczuszka przyszła do mnie szybko, a oto zawartość.


W torebce ze zdjęcia powyżej znajdowały się następujące rzeczy: naszyjnik, przypinka oraz wizytówki sklepu.


Przypinka z ukochanym zespołem KISS była dla kogoś prezentem, więc postanowiłam jej nie otwierać, bazując jednak na opinii osoby, której ją podarowałam, mogę stwierdzić, że jej wykonanie jest bardzo dobre. :)


Przejdźmy do naszyjnika. W oryginalnej wersji serduszko jest w komplecie z aksamitką, poprosiłam jedna sklep o zwykły łańcuszek - jak widać, nie było problemu - ogromny plus!


Tak wygląda naszyjnik po rozpakowaniu.


Jego głównym motywem jest malutkie kryształowe serduszko. Serduszko do wyboru jest w czterech kolorach.


Kilka zbliżeń na serduszko. Serduszko jest lekkie i bardzo delikatne, aczkolwiek myślę, że jest bardzo efektowne. ^^


Serduszko zawieszone jest na okrągłej, małej krawatce.


Tak jak wspominałam już wyżej, zamiast aksamitki zdecydowałam się na łańcuszek, który jest w srebrnym kolorze. Jest bardzo delikatny.


Całość zapinana standardowo - na karabińczyk.


Łańcuszek posiada przedłużenie w postaci kilku ogniw, zakończone malutką łezką.


Porównanie serduszka ze złotówką.


A tak serduszko wygląda na mnie. Jest malutkie, ale bardzo efektowne. Jestem bardzo zadowolona!


Producent: Holycreep!
Zakupiony na: http://holycreep.pl
Cena regularna: 18zł.
Ocena: 5/5.

Oprócz zamówionych produktów, otrzymałam jako gratis spinkę do włosów - bardzo dziękuję!


Tak wygląda spineczka po wyjęciu ze ślicznego opakowania z organzy.


Spinka jest bardzo lekka, wykonana bodajże z plastiku.


Podoba mi się precyzja, z jaką wykonano spinkę.


A tak wygląda spinka od wewnętrznej strony.


Posiada solidny klips, który dobrze utrzymuje się we włosach.


Klips jest bardzo dobrze przyklejony do spinki, klej nie rzuca się w oczy.


Plusem spinki jest też to, że świeci w ciemności. :) Może nie jest to zbytnio przydatna rzecz w dzień, ale w nocy... ;)


Porównanie spinki ze złotówką. Jest dosyć spora.


A tak wygląda we włosach. Ładnie, aczkolwiek nie do końca jest to mój styl. Mimo to spinkę napewno wykorzystam!


Producent: Holycreep!
Zakupiona na: http://holycreep.pl
Cena regularna: 11zł.
Ocena: 5/5.

Zapraszam Was serdecznie na zakupy do Holycreep! :)
__


Pozdrawiam serdecznie! ^^


3 komentarze:

  1. Wisiorek z serduszkiem cudny <,3

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny wisiorek:) no i te spinki muszę je w końcu kupić^^
    PS. Mam taką samą bluzkę jak ty :D. No i dwie inne podobne tylko inny kolor.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy przemyślany komentarz oraz obserwację. Komentarze, które mają na celu "wyłudzenie" komentarza zwrotnego będą ignorowane. Nie proś mnie o obserwację, komentarz, czy wejście na Twojego bloga, jeżeli będę miała ochotę, zrobię to sama.

Dziękuję za uwagę!