środa, 26 marca 2014

Recenzja dodatków z Visual-Loli 3

Cześć. ^^

Korzystając z chwili wolnego czasu, postanowiłam napisać dla Was recenzję dodatków od Visual-Loli. :)


Złożone przeze mnie zamówienie składa się z pudełeczek do soczewek Qcase oraz zakolanówek od Phaze.

Jeżeli chodzi o pudełeczka, nie będę ich opisywać w tym poście.


Dokładną recenzję tego produktu możecie przeczytać we wcześniejszym poście dotyczącym dodatków od Visual-Loli. :)

Więc przejdźmy teraz do zakolanówek. ^^ Zakolanówki wykonane są z trzech materiałów.


Na opakowaniu przeczytać możemy, że jest to bawełna (80%), nylon (18%) oraz lycra (2%).


Rozmiar zakolanówek jest uniwersalny, jednak najlepiej pasuje na rozmiary 37-42. Ja zazwyczaj noszę rozmiar 38 i zakolanówki pasują idealnie, jakby były na mnie szyte. :)


Wykonanie niewątpliwie jest bardzo dobre. Zakolanówki są dość grube oraz dość rozciągliwe, co jest ich wielkim plusem. Dzięki temu lepiej dopasowują się do naszych nóg. Zakolanówki mają dwie ozdoby. Pierwszą z nich jest zakończenie w postaci koronki. Koronka na szczęście jest dość gruba, nie jest jakoś specjalnie delikatna.


Drugą ozdobą są kokardki znajdujące się zaraz przy koronce.



Kokardki są dość duże i nadają całości uroku. Na szczęście kokardki nie były wymięte po wyjęciu z paczuszki, są bardzo estetycznie przyszyte do całości. Kokardki wykonane są ze zwykłej, satynowej pasmanteryjnej tasiemki.

Żeby sprawdzić, czy ozdoby są dobrze przyszyte, kilka razy mocniej pociągnęłam za kokardki oraz za koronki - wszystko nadal jest na swoim miejscu i trzyma się jak należy, nawet nie udało się wyjąć żadnej nitki. :) Jestem wręcz pod wrażeniem ich wykonania, tym bardziej że cena wcale nie jest wygórowana.

Na górze zakolanówki posiadają oczywiście ściągacz, który utrzymuje je na nogach. Zakolanówki w ogóle nie zsuwają się z naszych nóg! :3


Same stopy zakolanówek na początku wydawały mi się strasznie malutkie, jednak po założeniu rozciągnęły się i dopasowały.


Jeszcze kilka zdjęć, jak prezentują się na nogach.




Zakolanówki będą pasować najlepiej do krótkich spodenek, spódniczek oraz sukienek mini.

Zakolanówki dostępne są także w innych wersjach:
- czarne z kokardkami i koronką w kolorze czerwonym,
- czarne z kokardkami i koronką w kolorze białym,
- białe z kokardkami i koronką w kolorze białym.

Zakolanówki najbardziej będą pasowały do stylów takich jak Gothic Lolita czy Sweet Lolita.

Podsumowując jestem z nich mega zadowolona, wszytko zostało zapięte na ostatni guzik. :3 Jeżeli wahacie się nad zakupem, to bierzcie póki są, napewno nie pożałujecie. ^^

Producent: Phaze
Cena regularna: 22zł.
Rozmiar z metki: Uniwersalny.
Ocena: 4,75/5.


__

Życzę przyjemnej lektury. 

Miłego dnia! ^^

 

10 komentarzy:

  1. ja dostałam takie zakolanówki od swojego chłopaka, są świetne :) fajna notka ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakolanówki, sama chce sobie podobne sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te pudełeczka są ciekawe :) A zakolanówki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne są te zakolanówki ;o <3
    http://we-wake-up-the-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakolanówki ♥.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne pudełeczka :D Chyba się skuszę na takie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne ; ) )

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam także pojemniczki na soczewki - ciasteczka z tego samego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te zakolanówki :DD Zgadzam się z recenzją ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy przemyślany komentarz oraz obserwację. Komentarze, które mają na celu "wyłudzenie" komentarza zwrotnego będą ignorowane. Nie proś mnie o obserwację, komentarz, czy wejście na Twojego bloga, jeżeli będę miała ochotę, zrobię to sama.

Dziękuję za uwagę!