piątek, 19 sierpnia 2016

Recenzja wisiorka z Curiology

Witajcie. :)

Zapraszam dziś na recenzję wisiorka od Curiology.


Paczuszka szła do mnie przez około tydzień. Całość zapakowana była w kartonowym pudełku, które było lekko pogniecione, a w środku znajdował się woreczek strunowy z krzyżem oraz wizytówki - opakowane w czarną bibułę. Niestety nie zrobiłam zdjęcia, za co przepraszam.

Krzyż po wyjęciu wygląda tak. Już przy samym zamówieniu bardzo spodobała mi się pewna rzecz, otóż mogłam sobie wybrać, czy krzyż ma być odwrócony czy nie oraz kolor łańcuszka. Moim zdaniem - super opcja!


Ja zdecydowałam się na odwrócony krzyż.


Krzyż wykonany jest z czarnego połyskującego akrylu. Jest on wycinany metodą laserową, jak sporo produktów Curiology. Kilka zbliżeń na krzyż - jest on dość cienki, ale bardzo wytrzymały.


Na środku krzyża znajduje się jeszcze jeden krzyż - malutki, przyklejony do głównego krzyża mocnym klejem. Z daleka klej nie rzuca się w oczy ani trochę, chyba że ktoś się dobrze przyjrzy.


Krzyż z tyłu jest gładki, nie ma żadnych dodatkowych ozdób.


Krzyż połączony jest z łańcuszkiem poprzez małe czarne kółeczko.


Łańcuszek jest średniej długości. Wybrałam kolor czarny, bo moim zdaniem najlepiej pasuje do krzyża.


Łańcuszek zakończony na karabińczyk. Niestety łańcuszek nie ma przedłużenia. Trochę szkoda.


Porównanie krzyża ze złotówką. Jest dość duży, co bardzo mi się podoba. :)


Tak krzyż prezentuje się na mnie. Jest obłędny. ^^


Producent: Curiology
Zakupiony na: https://curiology.uk/
Cena regularna: 10£.
Ocena: 4,75/5.

Zapraszam Was serdecznie na zakupy do Curiology! znajdziecie w tym miejscu przepiękną biżuterię, bez wątpienia tworzoną z pasją. ♥

__

Pozdrawiam. ^^ 


3 komentarze:

  1. jakoś nie jestem przekonana , by nosić biżuterię religijną, do stylizacji codzienneh. Takie wisorchi hańbią religię

    Zapraszam do MNIE , będzie mi miło jak skomentujesz mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tu nie pisze że to do codziennych stylizacji ... :P Można np. nosić takie krzyże na koncerty czy różne eventy. Mnie się podoba :D

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy przemyślany komentarz oraz obserwację. Komentarze, które mają na celu "wyłudzenie" komentarza zwrotnego będą ignorowane. Nie proś mnie o obserwację, komentarz, czy wejście na Twojego bloga, jeżeli będę miała ochotę, zrobię to sama.

Dziękuję za uwagę!