piątek, 29 lipca 2016

Recenzja produktów z Mysticum Luna

Hej. :)

Zapraszam dziś na recenzję produktów ze sklepu Mysticum Luna.


Byłam tak podekscytowana przybyciem paczuszki, że niestety nie zrobiłam zdjęć, a szkoda - całość przyszła w małym kartoniku, a produkty które zamówiłam, opakowane były w czarną bibułkę. W gruncie rzeczy nawet nie wiedziałam co zamawiam - zamówiłam dwa szczęśliwe losy, a więc otrzymane produkty były niespodzianką. :)

A owymi szczęśliwymi losami okazały się dwa proste wisiorki. :)


Pierwszy wisiorek - z pentagramem.


Wydaje mi się, że biżuteria wykonana jest z metali niezawierających niklu i ołowiu. Zawieszka jest leciutka i ma bardzo ładny, srebrny kolor.


Zawieszka jak widać, połączona jest z łańcuszkiem za pomocą metalowego kółeczka - jest to zrobione porządnie, nic nie wypada.


Całość zawieszona jest na łańcuszku o drobnych oczkach  - jest super, tylko w niektórych miejscach mocno się skręca, co nie do końca mi się podoba.


Zakończenie łańcuszka na karabińczyk - minus za to, że nie ma tu przedłużenia, przez co nie możemy regulować sobie długości łańcuszka. :(


Porównanie wisiorka ze złotówką. Pentagram jest taki malutki!


I tutaj wisiorek na mnie. Mimo, iż nie należy on do największych, wygląda świetnie!


Producent: Mysticum Luna
Cena regularna: 2£.
Ocena: 4,75/5.

Teraz drugi wisiorek - z krzyżem.


Wisiorek wykonany jest z podobnych materiałów, co poprzedni.


Wzór średnio mi się podoba. Dlaczego? Krzyż i kwiaty? Jakoś nie do końca mi to pasuje. Z jednej strony mrocznie (krzyż), a z drugiej uroczo (kwiaty). :D Zawieszka jest natomiast wytrzymała.


Tak samo jak w poprzednim wisiorku, krzyż połączony jest z łańcuszkiem za pomocą małego kółeczka.


Co do łańcuszka, schemat podobny jak u wisiorka powyżej - łańcuszek ma drobne oczka, i niestety gdzieniegdzie jest "poskręcany".


I w tym wypadku łańcuszek nie ma przedłużenia. Natomiast plus za to, że karabińczyk jest porządny i nie odpina się.


Porównanie krzyża ze złotówką. Jest mały, ale nieco większy od pentagramu. :D


I wisiorek na mnie. Wygląda bardzo ładnie! :)


Producent: Mysticum Luna
Cena regularna: 2£.
Ocena: 4,5/5.

Produkty które zakupiłam podobają mi się i napewno wrócę do Mysticum Luna. :) Zapraszam tam również Was,  napewno znajdziecie tam coś dla siebie. :)

__

Pozdrawiam gorąco!

3 komentarze:

  1. Wisiorki takie sobie, ale oferta sklepu ogólnie interesująca :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Są prześwietne! Sklep ma super pierścionki w ofercie :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy przemyślany komentarz oraz obserwację. Komentarze, które mają na celu "wyłudzenie" komentarza zwrotnego będą ignorowane. Nie proś mnie o obserwację, komentarz, czy wejście na Twojego bloga, jeżeli będę miała ochotę, zrobię to sama.

Dziękuję za uwagę!