piątek, 24 lipca 2015

Recenzja produktów ze Skydance

 Cześć. ;)

Zapraszam na zapoznanie się z recenzją produktów od Skydance.pl.


Produkty, które otrzymałam do recenzji przyszły do mnie w maleńkiej kopercie.


A oto zawartość - dwa pięknie opakowane wisiorki oraz wizytówka i naklejka. Wybrałam zestaw naszyjników o nazwie Reborn oraz choker Lovestone.

 

Zacznę najpierw od chokera, który opakowany był w ozdobiony gwiazdkami i księżycami woreczek.


Oto prezentacja chokera.


Do wyboru mamy dwa wykute kamienie naturalnego pochodzenia - hematyt oraz fluoryt. Mój egzemplarz to hematyt.


W związku jego metaliczną powłoką, ciężko było zrobić dobre zdjęcie. Serduszko jest niemal jak lusterko - można się w nim nawet przejrzeć! ;)


Serduszko zawieszone jest na nieco większym niż standardowe, metalowym kółeczku, co czyni naszyjnik wyjątkowym.


Sprawa łańcuszka. Jest on gruby i solidny, ale bardzo króciutki. Dla mnie to świetna sprawa, naszyjnik kończy się praktycznie przy samej szyi. Nie polecam osobom o dużym obwodzie szyi.


Zakończenie standardowe, na karabińczyk.


Wielkość samego serduszka. Jest mniej więcej takie, jak złotówka. Niemałe, ale też nieogromne.


Prezentacja na szyi. Tak jak mówiłam, naszyjnik kończy się bardzo blisko w szyi, w zależności od obwodu.


Podsumowując, naszyjnik, mimo swojej prostoty, jest genialnym dodatkiem do wielu stylizacji, dodaje uroku i delikatności.

Producent: Skydance
Zakupiony na: http://skydance.pl
Cena regularna: 20zł.
Ocena: 5/5.

Teraz drugi wisiorek. I ten był pięknie opakowany. Uwielbiam, kiedy sklep tak ładnie opakowuje swoje wyroby.


Prezentacja wisiorka. Jak widać, jest on o wiele bardziej skomplikowany, niż poprzedni.


Na stronie wyrób nazwany jest zestawem naszyjników, gdyż składa się on aż z dwóch wisiorków połączonych ze sobą.


Pierwszy naszyjnik. Najpierw opiszę ten krótszy. :3 Wisiorek wykonany z metalu antyalergicznego.


Na pierwszym wisiorku zwisa kościotrup, symbolizujący doświadczenie. Kościotrup ma ukazane wiele szczegółów - twarz, żebra...


Podoba mi się kolejny szczegół - kościotrup zawieszony ma na szyi sznur, dlatego też jego symbolika nie jest przypadkowa.


Tył kościotrupa. Również ma wyszczególnione elementy. Sama zawieszka bardzo mi się podoba.


Na dłuższym łańcuszku zawieszony jest nabój. Na naboju znajduje się napis REBORN (z ang. odrodzić się. Nabój natomiast, symbolizuje chęć i siłę bycia.


Druga strona naboju. Nie do końca wiem, czym jest ten grawerunek, ale wygląda mi na jakieś logo. Co do samego naboju - jest on dość ciężki.


Obie zawieszki przyczepione są do łańcuszków za pomocą niewielkich kółeczek.


Naszyjnik zakończony karabińczykiem, aczkolwiek spokojnie zakładam go przez głowę. ;) Na poniższym zdjęciu widać również łączenia obu łańcuszków.


Porównałam też obie zawieszki ze złotówką.


Prezentacja na szyi. Jak widać, naszyjnik jest strasznie długi. :3


Producent: Skydance
Zakupiony na: http://skydance.pl
Cena regularna: 20zł.
Ocena: 5/5.

Zapraszam serdecznie na zakupy do Skydance! Oprócz tak uroczej biżuterii, znajdziecie w sklepie trochę odzieży oraz dodatki takie jak szkatułki na biżuterię.


Ponadto, niedawno w rubryczce z kodami dodałam kod do tego sklepu. ^^ Użyjcie kodu ALTRNTNV, aby uzyskać 10% zniżki na zakupy. :)

__

Miłego dnia!

7 komentarzy:

  1. Prześliczny ten z serduszkiem <,3

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ich biżuterię!

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Choker bardziej mi się spodobał i w ładniejszym woreczku był XD Chociaż wisiorek ma w fajnym motywie zawieszki, także raczej i tak przy zakupie zdecydowałabym się na choker. Bardzo dobrze zaprezentowane produkty.
    Zaobserwuję, bo spodobał mi się twój blog c:

    Jeśli znajdziesz chwilę i będziesz miała chęć zapraszam na mojego bloga.
    http://getyourbluecrayon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wybacz, nie zauważyłam tych podpunktów D:

      Usuń
    2. Wybaczam, nic się nie stało. :) Przy okazji weszłam na Twojego bloga, bardzo fajnie piszesz.

      Usuń
  4. 40 yr old Assistant Media Planner Alessandro Kleinfeld, hailing from Gravenhurst enjoys watching movies like Comanche Territory (Territorio comanche) and Ice skating. Took a trip to Greater Accra and drives a GM Futurliner. Strona WWW

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy przemyślany komentarz oraz obserwację. Komentarze, które mają na celu "wyłudzenie" komentarza zwrotnego będą ignorowane. Nie proś mnie o obserwację, komentarz, czy wejście na Twojego bloga, jeżeli będę miała ochotę, zrobię to sama.

Dziękuję za uwagę!