piątek, 12 czerwca 2015

Recenzja broszki z Visual-Loli 10

Witajcie. :)

Przedstawiam dziś recenzję broszki z Visual-Loli.pl.


Na samym początku pragnę podziękować Pani Agnieszce za możliwość zakupu samej broszki, która normalnie była sprzedawana w komplecie z kolczykami. No cóż, dobry Sprzedawca dla klienta jest w stanie się poświęcić. :3


Na środku  broszki znajduje się dość duża, plastikowa truskawka. Jest bardzo starannie pomalowana i ma żywe, wiosenne kolory.


Grubość truskawki - jak widać, truskawka jest dość gruba, obszerna.


Truskawka otoczona jest malutkimi, drobnymi koralikami w dwóch kolorach.


Całość obszyta jest miłą w dotyku tkaniną Wykończenie moim zdaniem jest staranne.


Nad truskawką znajdziemy czerwoną kokardę. Kokardka troszkę nie do końca ułożyła się tak jak powinna, przez co wygląda nieco nieestetycznie.


Na środku kokardki znajdziemy kolejny, maleńki koralik. Na początku myślałam że to pozostałości po kleju, ale się myliłam. ;)


Tył broszki wygląda tak.


Zapięcie w postaci agrafki. Tutaj mogę się przyczepić tego, że zostało słabo przytwierdzone do broszki - odpadło już po dwóch dniach...


Przez środek jak widzicie przebiega kawałek czerwonej tasiemki. Oprócz tego, poniżej znajdują się jeszcze trzy paski tasiemki zasłaniające podstawę broszki.


Podstawą broszki jest materiał przypominający twardy styropian. Przez to, że jest wyłożony tasiemką, ciężko jest mi go zidentyfikować. ;)


Jeszcze zdjęcie broszki z boku - jest dość obszerna i przestrzenna. :)


 I porównanie broszki ze złotówką. Jak widać, jest ona dość spora.


Prezentacja broszki na ubraniu. :3 Oprócz tego, sprawdzi się idealnie jako dodatek do piórnika czy torebki. :3


Broszka bardzo mi się podoba, oprócz słabego zapięcia i krzywej kokardki jej jakość jest naprawdę dobra. Za te dwa niedociągnięcia obniżam jej ocenę.

Producent: Kawaii Biżuteria
Cena regularna: 17zł.
Ocena: 3,75/5.

Serdecznie zapraszam Was na zakupy do Visual-Loli! ♥ Pamiętajcie o rabacie, który wciąż możecie wykorzystać! :)

__

Miłego weekendu! ♥

6 komentarzy:

  1. Super blog, śiczne zdjęcia i wystrój.

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fantazyjna broszka ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też w pierwszej chwili myślałam, że to klej :) bardzo urocza broszka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też w pierwszej chwili myślałam, że to klej :) bardzo urocza broszka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Też w pierwszej chwili myślałam, że to klej :) bardzo urocza broszka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowszy post taki mroczny, a tu taka kawaii broszka ;DD

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy przemyślany komentarz oraz obserwację. Komentarze, które mają na celu "wyłudzenie" komentarza zwrotnego będą ignorowane. Nie proś mnie o obserwację, komentarz, czy wejście na Twojego bloga, jeżeli będę miała ochotę, zrobię to sama.

Dziękuję za uwagę!