piątek, 6 lutego 2015

Recenzja produktów z PaperCats

Cześć. ;)

Zapraszam na zapoznanie się z recenzją produktów ze znanego sklepu internetowego PaperCats.pl.


Do opisania mam przepiękną spódnicę oraz dusik.


Zacznę najpierw od opisania spódnicy.


Spódnica wykonana jest w 50% z poliestru i w 50% z bawełny.


Spódnica wykończona jest naprzemiennie atłasowymi tasiemkami, oraz marszczonymi falbanami z koronki.


Tasiemki przytwierdzone są do materiału bardzo solidnie, tak samo zresztą jak i koronka, która ma ciekawy wzór.


Na środkowym rzędzie koronki znajduje się kilka satynowych różyczek.


Różyczki mocno przyszyte są do materiału, żadna ani drgnie. ;D


Dół spódniczki wykończony kolejną warstwą koronki. Całość wygląda naprawdę fenomenalnie.



Dodatkowym atutem spódniczki jest wszyta w pasie gumka.


Spódniczka robi ogromne wrażenie. Jest cudowna, jedyną jej wadą, moim zdaniem, jest kolor, który mógłby być nieco bardziej intensywniejszy.



Producent: PaperCats
Cena regularna: 75zł
Rozmiar z metki: Uniwersalny.
Ocena: 4,75/5.

Drugim produktem jest dusik, wykonany z poliestru.


Wybrałam najbardziej klasyczny - cały czarny, który pasuje niemal do wszystkiego. :)


W centrum znajduje się satynowa, czarna różyczka, która doskonale przyszyta jest do całości.


Sam dusik zrobiony jest z czarnej koronki oraz satynowej tasiemki.


Całość bardzo ładnie ze sobą współgra, koronka ma śliczny wzór.


Tył dusika również jest w porządku, posiada cztery metalowe oczka.


Oczka są bardzo dobrze przytwierdzone, żadne z nich się nie rusza, nie odpada.


Z informacji na stronie wiemy, że zapięcie stanowi wiązanie sznurowane czarnym troczkiem. Troczek w rzeczywistości wygląda jak kawałek sznurówki, szkoda, że zamiast niego wiązania nie stanowi tasiemka satynowa.


Poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń. :)


Tak jak mówiłam, dusik będzie dopełniać wiele stylizacji, jest bardzo ładny i przede wszystkim wygodny.


Producent: PaperCats
Cena regularna: 10zł
Rozmiar z metki: Uniwersalny.
Ocena: 4,75/5.

Serdecznie zapraszam do sklepu Papercats! Chyba nawet nie muszę go przedstawiać. :)

__

Miłego weekendu. :3

11 komentarzy:

  1. nie wiedziałam nawet o istnieniu dusika, ale muszę powiedzieć że wygląda dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie, ich dusiki są zdecydowanie za szerokie.
    Ale papercats to świetny sklep, mam stamtąd kilka bluzek i gorset i jestem zachwycona jakością produktów tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się spódnica :)


    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dusik jest cudowny! *-* Sama się na niego skuszę :)

    Pozdrawiam! ♥
    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Dusik jest prześliczny :)
    trafny wybór :)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło, wszędzie tylko widzę recenzje gorsetów,a tu taka mała odmiana, fajnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem posiadaczką tego dusika :) Fajny jest chociaż uważam że troche za szeroki

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż, ja raczej nie gustuję w takiej modzie, ale ciekawie się czyta! :)

    Pozdrawiam,
    http://swiatpandy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten dusik i drugi, w wersji z fioletową wstążką. Są cudowne! Regulowane wiązanie to świetny pomysł - nie trzeba się martwić, że dusik będzie za luźny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy ten dusik, w sumie fajnie go dobrałaś bo do spódnicy pasuje IDEALNIE .

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy przemyślany komentarz oraz obserwację. Komentarze, które mają na celu "wyłudzenie" komentarza zwrotnego będą ignorowane. Nie proś mnie o obserwację, komentarz, czy wejście na Twojego bloga, jeżeli będę miała ochotę, zrobię to sama.

Dziękuję za uwagę!