sobota, 5 lipca 2014

Recenzja produktów z Black Garden 2

Hej. :)

Zapraszam Was do przeczytania recenzji produktów z Black-Garden.pl.


Mam do opisania legginsy i rajstopy. :3

Paczuszka przyszła do mnie po kilku dniach, a oto jej zawartość.


Najpierw opiszę legginsy. :)


Na metce ani na opakowaniu nie została zamieszczona informacja, z czego legginsy są wykonane. Sam materiał (czarny) jest bardzo przyjemny w dotyku, wydaje mi się, że to bawełna. Są dość grube i nieprześwitujące.


Legginsy posiadają wszytą w pasie gumkę, co ułatwia dopasowanie do ciała.


W środku są dokładnie tak samo czarne, jak na zewnątrz. ;)


Legginsy posiadają jeden wzór - jest to motyw czaszek. Nie mam pojęcia, z czego czaszki są zrobione, ale były strasznie ze sobą sklejone, gdy wyjęłam legginsy z pudełeczka. Do tego kartonik, w który były opakowane trochę się przykleił się do nich, ciężko było się tego pozbyć.


Czaszki mają różne wielkości.


Legginsy po ubraniu prezentują się naprawdę fajnie, ale nie są do końca wygodne. Sam materiał moim zdaniem niewiele się naciąga, poza tym, ciężko jest je dopasować. W moim przypadku, kiedy usiądę, legginsy automatycznie zsuwają się w dół z tyłu. : / Teoretycznie jest to rozmiar uniwersalny, ale ja, nosząc S-kę, mam problemy z ich ubraniem.

Legginsami jestem zawiedziona. Oprócz ładnego wyglądu nie mają zbyt wielu plusów. "Made in China" na metce wszystko wyjaśnia...


Producent: -
Zakupione na: http://black-garden.pl
Cena regularna: 29,99zł.
Rozmiar z metki: Uniwersalny.
Ocena: 1,75/5.


A teraz rajstopy. ;)


Po wyjęciu rajstopek z paczuszki, bardzo się zdziwiłam, ponieważ nie były to te, które zamawiałam. Najzabawniejsze jest to, że tych rajstop nie ma w ogóle w ofercie sklepu. ;) Napisałam więc do obsługi z tą sprawą, właściwe rajstopy zostaną do mnie wysłane w przyszłym tygodniu, a te pozwolono mi zostawić.

Mimo to postanowiłam krótko zrecenzować rajstopy. :)


Rajstopki są bardzo cienkie, ale za to mega przyjemne w dotyku. :) 


Posiadają motyw malutkich, czarnych groszków.


Posiadają bardzo fajne zakończenie, zamiast groszków, są calutkie czarne. Zakończenie sięga całych palców.


Rajstopy posiadają zaznaczenie na tył i przód.


Ubrane prezentują się bardzo fajnie. *-*


Na wysokości mniej więcej środka uda posiadają pasek, a powyżej niego rajstopy są już całe czarne.



Ogólnie z rajstopek jestem bardzo zadowolona, strasznie mi się podobają. :)

Producent: -
Zakupione na: http://black-garden.pl
Cena regularna: -
Rozmiar z metki: Uniwersalny.
Ocena: 4,75/5.


__

Pozdrawiam. :)

9 komentarzy:

  1. Śliczne rajstopy :) Fajny blog i miło się go czyta tylko troche ciemny :)
    Obserwuje marciaaaxd.blogspot.com miło by było jak byś skomentowała post ,,Haul zakupowy-czerwiec'' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na ten konkurs;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy. Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne leginsy :) Szkoda że chińskiej produkcji ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te rajstopy w groszki!
    Miłego dnia ✌
    ☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼☼
    Zapraszam do mnie, bardzo, ale to bardzo serdecznie.
    http://muzykaismylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rajstopy o wiele fajniejsze niz leginsy ; ))

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem sklep powinien się trochę wziąć w garść . ;//

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy przemyślany komentarz oraz obserwację. Komentarze, które mają na celu "wyłudzenie" komentarza zwrotnego będą ignorowane. Nie proś mnie o obserwację, komentarz, czy wejście na Twojego bloga, jeżeli będę miała ochotę, zrobię to sama.

Dziękuję za uwagę!