piątek, 20 czerwca 2014

Recenzja produktów z Too Sweet

Witajcie! :d

Przygotowałam dla Was dziś recenzję produktów z Too Sweet.


Mam do opisania wisiorek, zawieszkę oraz broszkę. ♥

Paczuszka doszła do mnie bardzo szybciutko - dzień po tym, jak została nadana. Przyszła w dużej kopercie, a w środku...


Znajdowało się naprawdę urocze pudełeczko! Pudełeczko jest niewielkie.


Urzekła mnie przednia etykietka. Z tyłu również znajduje się etykietka, ale bardzo malutka.



A oto zawartość pudełeczka.


W środku dodatkowo pudełeczko wyłożone było różowym, koronkowym materiałem. Całość prezentuje się naprawdę świetnie. :3


A oto produkty już po wyciągnięciu.


Zacznę od wisiorka. Wisiorek robiony był na moje indywidualne zamówienie.

Lodziki wykonane są w większości z modeliny.


Środek lodów - truskawkowy, oraz polewa czekoladowa to modelina. Podoba mi się ich kształt. Jeden lodzik jest normalny, a drugi nadgryziony. ;D

 
Nadgryzienie jest bardzo precyzyjnie wycięte. :3


Lodziki są zrobione z głową - mam na myśli to, że są duże, ale cienkie. Gdyby był grube, już tak bardzo by mi się nie podobały. Do tego są polakierowane, co daje bardzo bardzo fajny efekt.


Środek lodzika ma bardzo intensywny kolor - gdyby lód był większy, uznałabym, że jest prawdziwy. :d


Patyczki są zwykłymi patyczkami do lodów, ale w mniejszej wersji. ;)


Ziarenka kawy, zdobiące polewę są w rzeczywistości ziarnkami sezamu. Jak dla nie był to bardzo dobry pomysł. Co prawda kształt trochę odbiega od ziarenek kawy, ale dla mnie to drobny szczegół, poza tym, śmiesznie wyglądałoby to z prawdziwymi ziarnami kawy. ;)


Bardzo podoba mi się sam łańcuszek - pleciony z czarnych i srebrnych sznureczków. Jedynym małym minusem jest to, że czasem może się co nieco poplątać. ;)


Lodziki są zaczepione do sznureczków za pomocą malutkich kółeczek.


Wisiorek zapinany za pomocą karabińczyka, posiada też łańcuszek z przedłużeniem.


Tak jak mówiłam, lodziki są dość duże. Porównanie z monetką jednozłotową.


Wisiorek bardzo ładnie prezentuje się na szyi. Uważam go za świetny zakup! :d


Producent: Too Sweet
Zakupiony na: Too Sweet
Cena regularna: około 20zł.
Ocena: 5/5.


Teraz zawieszka. Bardzo się cieszę, że dostałam ją od Ani za darmo. ♥

Zawieszka - babeczka również wykonana jest z modeliny.


Nie jest całkowicie płaska, co strasznie mi się podoba. :3


Babeczka wygląda naprawdę pysznie! Posiada waniliowe ciasteczko, a na nim czekoladowy krem posypany kolorowymi koralikami.


Jeśli chodzi o koraliki, to wydaje mi się, że są to ozdoby do paznokci - takie maleńkie kuleczki. Jedynie co nie do końca mi się podoba to to, że ciasteczko nie do końca "schodzi się" z kremem. Całość tak jak w przypadku lodzików jest polakierowana. :d


Całość umiejscowiona jest na ślicznej, posrebrzanej rameczce.


Rameczka z tyłu prezentuje się tak.


 Babeczka wbrew pozorom jest bardzo malutka...


 Na szyi jednak prezentuje się świetnie. ;)


Producent: Too Sweet
Zakupiona na: Too Sweet
Cena regularna: około 10zł.
Ocena: 4,25/5.


A teraz broszka... Byłam bardzo zaskoczona po otwarciu paczuszki, ponieważ również jej nie zamawiałam. Tym bardziej się ucieszyłam, że zostałam obdarowana aż dwoma prezentami. To straaasznie miłe. :3 ♥ 

Broszka - herbatnik wykonana z modeliny. Broszka posiada właściwie trzy warstwy.


Z dwóch stron znajdują się herbatniki, oblane mleczną czekoladą. ;D



Po środku znajduje się śmietankowy kremik, który jest zrobiony z silikonu. Całość jest utrwalona lakierem. :)


Zapięcie wygląda bardzo podobnie do agrafki. Bardzo fajnie wkomponowane jest w ciasteczko.


Tak samo jak babeczka, ciasteczko nie jest zbyt wielkie. ;D


Zapięcie na szczęście otwiera się łatwo, ale nie odpina się, do tego całość nie spada, bardzo fajnie wygląda na ubraniu.



Producent: Too Sweet
Zakupiona na: Too Sweet
Cena regularna: około 15zł.
Ocena: 4,5/5.


Jak Wam podobają się te pyszności? ;D Oprócz tych słodkości, Ania wykonuje też inne, bardzo ciekawe rzeczy. Jakie? Możecie zobaczyć tutaj. Polecam Wam też bloga Ani, który jest bardzo interesujący. Zresztą, zobaczcie sami! Polecam. :)

__

To wszystko na dzisiaj. :)

Miłego weekendu! :)

16 komentarzy:

  1. Śliczna biżuteria! Najbardziej podoba mi się broszka :) Naszyjnik z lodzikami jest taki nietypowy dzięki czemu wspaniały! :)
    http://madejwrobel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej prześliczne to wszystko, i wygląda bardzo realistycznie, że aż się głodna zrobiłam :D No i oczywiście opakowanie też przepiękne ;)

    http://xxvodkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna biżuteria :) ja kiedyś lepiłam z modeliny :)
    http://ixon-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czego to już ludzie nie wymyślą, tp jest tak świetne, oryginalne i przede wszystkim realistyczne. Widać, że dziewczyna wkłada w to wiele pracy i serca :)
    Samo pudełko bardzo ładnie wygląda wygląda, nie wspominając o tym "lodowym wisiorku". Na Twoim blogu jest mnóstwo takich rzeczy oryginalnych, ubrań, fajnie, że masz taki styl!:)
    http://chmiiellu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahhha... czego to nie wymyślą :D Wszystko jest świetnie dopracowane, że wygląda jak prawdziwe. Super! Samo pudełko jest śliczne, a to, że w środku jest wyłożone tym materiałem to po prostu mega! Najfajniejszy mimo wszystko wydał mi się ten naszyjnik lodowy ;))
    http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. pysznosci jako bizuteria :d
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać że się naprawdę starają, wszystko dopracowane :)

    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie opakowanie <3 i biżuteria też ;D
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  9. O jej jak słodko! :)
    www.jestem-toska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodka ta biżuteria ;)
    Jeżeli chcesz zajrzyj do mnie:
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna i smakowita biżuteria (: Może zamówię coś z tej strony. :)
    http://pandzioleq.blogspot.com/2014/06/sheinside-hej-dzisiejszy-post-bedzie-o.html?showComment=1403884806386#c4159941674491474227 - Poklikasz ?(:

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne rzeczy *.*
    Ja też lepię z modeliny ^^ w wolnej chwili wpadnij :)
    letterkajewellery.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy przemyślany komentarz oraz obserwację. Komentarze, które mają na celu "wyłudzenie" komentarza zwrotnego będą ignorowane. Nie proś mnie o obserwację, komentarz, czy wejście na Twojego bloga, jeżeli będę miała ochotę, zrobię to sama.

Dziękuję za uwagę!